Cookies

Zatrudnimy Specjalistę ds. obsługi Pacjenta

Dołącz do naszego Zespołu!

Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń!

Informacja i rejestracja
tel. 888 888 708
tel. 881 777 789
tel. 32 428 52 00

W związku z dynamicznym rozwojem Vitalea Clinic oferujemy pracę na stanowisku Specjalista ds. obsługi Pacjenta.

Co się dla nas liczy? 

Jakie cechy powinna posiadać osoba, którą zaprosimy do Zespołu Vitalea?

  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • empatia, pozytywne podejście do Pacjenta
  • wysoka kultura osobista
  • zadbany wygląd
  • dobra organizacja pracy własnej i efektywne zarządzanie swoim czasem
  • dokładność, sumienność
  • umiejętność pracy w zespole
  • otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń, rozwój osobisty i zawodowy
  • doświadczenie w obsłudze Pacjenta w branży medycznej / kosmetologicznej ("beauty")
  • umiejętności sprzedażowe
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

Docenimy również:

  • ukończone kursy i szkolenia z zakresu psychologii, komunikacji, sprzedaży

Co oferujemy?

  • stałą prace w prężnie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • elastyczny grafik dostosowany do możliwości Kandydata
  • wsparcie kadry zarządzającej oraz wykwalifikowanego personelu pielęgniarskiego i recepcyjnego
  • szerokie możliwości rozwoju oraz udział w szkoleniach gwarantujący rozwój zawodowy
  • atrakcyjne wynagrodzenie (wynagrodzenie stałe oraz system premiowy)
  • pakiet benefitów (w tym specjalne zniżki na usługi z oferty Vitalea Clinic, możliwość zakupu suplementów w atrakcyjnych cenach)


Formę zatrudnienia dostosujemy do oczekiwań Kandydata (umowa o pracę / B2B / umowa zlecenie).

Praca w systemie zmianowym (8h/dzień) w godzinach 7.30 - 18.30 (poniedziałek - piątek).

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem na adres: a.sadowska@vitalea.pl

 

Ulubione ()